Open training klantgerichtheid

Doel
deze training heeft als doelstelling zowel de interne als de externe klantgerichtheid van deelnemers te vergroten.
Doelgroep
iedereen die werkzaam is in een dienstverlenende functie (b.v. secretaresses, binnendienstmedewerkers, stafmedewerkers).
Duur
4 dagen verdeeld over een periode van 4 maanden.
Startdata
bij voldoende belangstelling

Focus op de klant

Deze training heeft als doelstelling zowel de interne als de externe klantgerichtheid van deelnemers te vergroten aan de hand van de vragen:

  • Hoe kan ik een bijdrage leveren aan het succes van de onderneming?
  • Welke attitude en gedrag leiden tot succes en plezier in mijn werk?
  • Wat verwachten mensen van mij en hoe kom ik daarachter?

Kortom, hoe kan ik mijn bijdrage aan het succes van de totale onderneming vergroten?

Ben jij werkzaam als dienstverlener en wil jij jezelf graag verder ontwikkelen en meer rendement en plezier uit het werk halen? Dan is dit de training voor jou!

Aanpak

Kenmerkend voor onze werkwijze is dat de visie van de directie op de ontwikkeling van de onderneming centraal staat. Wij geloven in een top-down aanpak met een actieve betrokkenheid van de directie en het management.

Meetinstrumenten

Floreo maakt gebruik van 3 meetinstrumenten: de Floreo Metiro 360° feedback, het Talenten Motivatie Assessment en Spiral Drives. Deze geven inzicht in competenties, talenten, gedrag en persoonlijke drijfveren.

Gedragsverandering

Attitude en gedragsverandering staan centraal in de trainingen van Floreo. Wij maken de trainingsdeelnemers bewust van de impact van hun eigen gedrag op anderen en reiken hen handvatten aan om een verandering te creëren.

Meer weten?

Business support

Met plezier en oprechte betrokkenheid zorgt Heleen voor een optimale ondersteuning van de klanten, deelnemers, trainers en coach. Ontzorgen, coördineren en meedenken zijn daarbij sleutelwoorden.

Benieuwd wat Floreo voor jou kan betekenen? Neem contact op met Heleen voor meer informatie over de trainingen of voor het plannen van een kennismakingsgesprek met één van onze trainers of onze coach.

Op maandag, dinsdag en donderdag is Heleen bereikbaar van 8.30 tot 17.30 uur. Uiteraard kun je ook rechtstreeks contact opnemen met Harry Thijssen via 06 290 310 90.